Ett vanligt gubbrace, inte mycket att snacka om…

16 thoughts on “Ett vanligt gubbrace, inte mycket att snacka om…

  1. Är det SAAB-klubbens årliga mönstring av gammbilar och –gubbar som har gått av stapeln i Hästberg?

    Ha en fin kväll, Gubbe! 🙂

    • Ja, om vi var! Vi hade t.o.m. en pensionerad SAS-pilot med som tränade oss att fälla ut landningsstället i tid. De som inte lyckades fick åka i depå med traktorns hjälp 😀

  2. Såg minsann kul ut det där!
    Men handbromssvängar med saab går ju sådäer…
    Krävs liiite rattande för o få ut bakvagnen på dom
    minns jag från min gamla 900 som blev hängade
    på lite klena björkar som stod ivägen i en ytterkurva.

    Svårt o backa loss med framhjuldriften då oxå =D

  3. Hej Gubben Sisådär ja det var ett redigt möte man ur huse kan man säga ävenså kvinns. Tänk att det anrika Saabmärket står sig det var bättre förr med kvaliteten. Kan tro besluten haglade tätt när det gällde detta.Kul med sådana gamla fordon alla blir som unga på nytt fniss. Rally i snön det är roligt Framhjulsdrift har jag för mig det var med så då blir det annorlunda sannerligen många drivor besöks då. Hoppas dagen blev givande men det ser så ut faktiskt.

  4. ”Man ur huse.”
    Vädret var strålande, men mulnade tydligen på
    fram på eftermiddagen och strålande leenden
    tog över ruljansen.

    Kom att tänka på Robbans ”låt” eller kanske
    rättare sagt monolog Liftaren.

  5. Hej Gubben!
    Då gör du i stort sett samma som jag,
    jag tar också ut pengar på banken och
    betalar räkningar utan att godkänna gör
    inte jag heller.Men kanske man blir
    försiktig med åren*ler*
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Ha det bäst.

    PS:Härligt med ren vit snö,inte sant?DS:

Kommentera

