RSFU nobbar heteroparad

– Men det är vä självaste fanken! Arto i Utrippan var högröd i plåten av ilska över att RSFU:s distriktsordförande i Idkerberget återigen vägrar delta i årets heteroparad. Även de andra i gubbrådet var bekymrade över det respektlösa sätt som möter den lilla modiga minoritet som öppet erkänt sin sexuella dragning till motsatta könet.

Visst, heteroparaden är inte i närheten av pridedominansens oblyga utsvävningar och exhibistiska uppvisningar av sexuella konstarter. – Kanske skulle vi satsa lite hårdare och fräckare i år, föreslog C-G. – Hålla våra fruar i hand eller så?

Så blev det bestämt och Gubbrådet övergick till att njuta av Leilas bak på TV4 plus. Och ingen skämdes för det!

9 thoughts on “RSFU nobbar heteroparad

  1. Synd att Gubbrådet ska behöva se slikt på TV då de kunde sett det live på Ordbruket idag 😉

    Fast det är klart, att Leila är ju en riktig godbit då!

    Kramar från mig <3<3<3

  2. RFSL kommer inte att gynna korvkiosken ”Fettdryparn” på Sveavägen i Stockholm. Där serverar man endast senap på korven men RFSL har tagit ett beslut om att bara ha ketchup eftersom det är feministiskt och dessutom hyllar oss kvinnors röda veckor. Nu har ”Flatans korvbar” öppnat på en tvärgata och där samlas nu RFSL folket och käkar korv på sitt speciella sätt. Först suger man av korvens ketchup. Sen hugger man in på korven ”a la Schyman” dvs biter kraftigt i korven (en sorts händ på männen) och sen mosar bitarna med tänderna.

  3. Som kristen måste man ta avstånd från sodomi. Enligt Gud är det en styggelse. “Den man som ligger hos en annan man såsom man ligger hos en kvinna skall utrotas ur sin släkt”. Sodom och Gomorra utplånades därför att män och kvinnor gjorde med varandra vad som var onaturligt. Man kan inte äta upp kakan och ha den kvar.
    Det är dock inte mina åsikter, jag är inte kristen.

  4. Jag brukar försöka undvika kakor
    men nån lämpade av 25 burkar här igår så jag tänkte ha en kakparad 🙂

    Skulle det vara onaturligt tror Gubben?

    Eller ska jag bara låta dom ligga där? Med varann liksom. Mormorskakor med mormorskakor och pärlbollar med pärlbollar.

    Känns lite avståndstagande sådär…

    Det är visserligen köpekakor som ska bli säljekakor, men jag tror ändå att det är någons bak på sätt och vis.

    Och baken är ju som smaken 😉

    Nån som vill smaka?

    • Ha ha! Där fick du till det – igen! Kakparader gillar jag men jag vill då inte sälja gobitarna. Vad ör det för fel i att käka upp dom. Som kakmonstret ungefär! 😀

  5. Nä, nu får nog Gubben en moralkaka! Köpekakorna ska när dom har blivit säljekakor omvandlas till en fet reskassa till bortskämda ungar som ska åka på klassresa till nåt omoraliskt ställe! Jag har bara smakat en ur varje burk så jag har s a s kakorna kvar. Jag vet inte om jag satte tillbaka rätt lock på rätt burk bara. Det kan ha blivit nån onaturlig blandning där. Jag tar i så fall avstånd från samtliga burkar. Det är dock inte min åsikt. Jag är inte fet!

Kommentera

