Inte ens sexiga badbrudar hjälper där tanken har hänglås

Trots att de sköna tovorna på Gösjöns strand visade upp sig från sina allra bästa sidor och lovade Arto både det ena och även lite av det andra så vägrade finnskrället att komma upp ur böljan. – Jag kan lika gärna sitta här på sjöbotten och bubbla som att tvingas lyssna på allt tok där uppe på land. Träffade Muhammed nyss, jo han profeten, fortsatta Arto upprörd, och fick veta att i hans religion så bjuder man fan i mig inte hem gäster på middag om man inte har mat nog åt alla…

Möjligen kommer jag upp om ni gör Anna D Ahlberg till president eller i alla fall lovar att lyssna på där Tove L Ifvendahl. Men där upp lyssnar ni väl hellre på Carola H Äggkvist eller den där Henrik Sch Yffert… vars populistiska och egocentrerade twittrande gör att vattnet kokar runt mig… snacka om att ha hänglås på förnuftet! Grrr…

Ja, nog är Arto förbannad alltid… Bathing-Suit-Women

16 thoughts on “Inte ens sexiga badbrudar hjälper där tanken har hänglås

  1. Jag veet 🙂
    Och jag kommer att veta ännu bästare när jag är i DIN ålder 😀
    Jag tror helt enkelt att det kommer att gå bra.
    Då gör det det.
    Tänk att jag är så ung och redan så (en)vis 🙂

  2. Men Gubben…. småländskan du är gift med är ju riktigt rar och Cyndi verkar både klok
    och påstridig. Så bara goda egenskaper, eller hur?

    • Snus – yeahh! Hjärna – ja gärna!!! Nyckel – jo men visst, det verkar som om allt fler, men alltför långsamt, låser upp sina hypofyser – de behöver nog bättre hörapparater 😀

Kommentera

